Czy czekoladki z napisem to dobry pomysł?

Czy czekoladki z napisem to dobry pomysł?

Gdy jesteśmy w każdym momencie i z każdej strony atakowani reklamami, trudno nie stracić głowy, co jest wartościowe, a co jest oszustwem i chodzi o zwykłe przyciągnięcie do siebie odbiorcy, kosztem nawet realnej wartości produktu.

Często działa to jednak w drugą stronę. Odbiorcy wyciszają albo wyłączają telewizory w trakcie reklam lub po prostu zmieniają kanał, w internecie zaczynają inwestować w środki ochrony przed reklamami, jak np. adblock, lub także nie kupują prasy, nie oglądają telewizji, a nawet rezygnują z internetu. Taka sytuacja jednak nie jest również korzystna dla producentów, którzy muszą szukać nowych form dotarcia do odbiorcy i pozyskać klienta.

Czasem muszą gdzieś swoją propozycję przemycić. Wiele firm coraz częściej inwestuje w mini gadżety, takie jak długopisy z logo, breloczki, notesy, a także czekoladki z napisem. Wielu z nas zapewne widziało podobne gadżety, np. na większych konferencjach lub na targach pracy, w których to dani pracodawcy uczestniczyli. Czekoladki reklamowe są z pewnością bardzo pomysłową formą przekonania do siebie odbiorcy. W końcu każdy lubi sobie podjeść i jest bardzo prawdopodobne, że pracodawca natrafi na kolejnego fana słodyczy.

Długopis również może być zaletą, bo często zdarzy się, że w natłoku myśli i obowiązków oraz przy braku odpowiedniego czasu i organizacji, zapominamy o takich małych rzeczach. Oprócz tego pojawiają się oczywiście ulotki. Potrafią być one skuteczniejsze niż głośna reklama w internecie. Z pewnością, jeżeli klient jest zainteresowany, to sam odczyta ważne dla siebie treści i nie potrzebuje nachalności.

Dodaj komentarz

Close Menu